sâmbătă, 27 noiembrie 2010

mormant


6 comentarii:

  1. 1. Daaaa. E cald, chiar fara centrala proprie. Stau bine... La casa pe pamant. Visul oricarui muritor captiv aiurea in lumea asta. Mi se frange arcada deasupra cerului. Poftiti. In dreapta e dormitorul meu. Dar acolo nu aveti ce cauta. In stanga am un living de toata frumusetea. Living... Ce chestie! Nu merge. Am un morting de toata frumusetea. Un... dying de toata frumusetea. Asaaa... O vand ieftin... Casa asta. O dau degeaba. Hai, orice e moca e bun, nu? Asa am invatat. Da, n-are buda. Admit.Dar copacii din curte cresc pana la cer. Se distreaza cu norii. Nu poti sa vrei mai mult. E gratis, repet. E gratis...

    RăspundețiȘtergere
  2. Semneaza acum cu mine contractul asta si primesti: doi metri cubi de pamant - sufiecient pentru oricine cum ar zice orice antreprenor, doua bete legate cu sarma la unghi de 90, o lespede pe care se vor odihni porumbeii, miliarde de prieteni mici care te vor face sa te simti cel mai popular din comunitate, vizite din 7 in 7 ani de la niste baieti cu scule cu fum si voci groase si si.. asta nu e tot.. o excursie de neuitat pe cea mai lunga scara rulantaaaa. in sus sau in jos. deci, semnezi?

    RăspundețiȘtergere
  3. 2. Hm. Stau asa langa tine. Te stiu. Bine, bine de tot. Mai bine, cred, decat pe mine. Ti-am simtit respiratia de mii de ori, ti-am trecut mana prin par in fiecare zi, te-am tot privit cum dormi cu ochii usor intredeschisi. Scartai din dinti in somn, stiai? Ti-am spus? Nu-mi amintesc... Iti stiu pe de rost mirosul. Parfum de mere verzi si tutun. Cam mult tutun, ti-am mai zis asta, nu? Si mainile reci. Ia sa vad. da... reci si osoase. Ai slabit, ce e cu tine? N-ai verigheta pe deget. Si mirosi ciudat. Nu scartai din dinti... Cine esti tu? Hei! N-auzi? Cine esti? Aaaaa... Esti tu. Ai ochii intredeschisi. Dormi, nu?

    RăspundețiȘtergere
  4. My immortal... Semnez. I am immortal. Right?

    RăspundețiȘtergere
  5. Aaaaa, am uitat sa semnez. Cum ai zis? Mihai? OK. Mihai

    RăspundețiȘtergere